Summa sidvisningar

lördag 29 oktober 2016

Spänt läge

 Robert och ett gäng kompisar skulle åka på en ölfestival i Söderbärke .
Det var fulla lägenheten  karlar ett tag innan dom skulle åka.
 Jag och Fabian hämtade Fanny och drog till Ikea en sväng.
Har varit en köksstol kort ett längre tag och nu hade jag bestämt mig för att köpa en .

Vi gick först ett varv på övre plan.
Tog en fika innan vi gick nedre plan.
Jag satt på helspänn under hela fikat.
Fannys skjorta var spänd till bristningsgränsen och jag bara väntade på att få en knapp i ögat!
Köpte en tygbit och fixade till en sänggavel i syrummet.
Hittade även nåt jag kollat efter länge på Ikea men det har varit slut.
Som ett stort klisterark som är en griffeltavla.
Perfekt för en sån vimsmaja som mig att skriva viktiga saker på jag måste komma ihåg att göra eller köpa.

Försökte mig på en mysig kväll med lite goda ostar framför tv'n .
Det gick sådär.
Fabian kom på hur man öppnade ostarna och jag fick äta på ackord.
Sällskap hade jag längre än jag orkade själv också.
Vid tolvslaget somnade vi till slut och jag hade ost upp till öronen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar