Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2016

Märkta för livet

Detta är ett samarbete med BookBeat

Jag har precis lyssnat klart på en bok som heter "Märkta för livet". En gripande och mycket spännande bok.
Älskar att lyssna på ljudböcker, helst deckare och lite spännande böcker.
Tar varje tillfälle i akt att lyssna, perfekt när jag går till jobbet fram och tillbaka.
När jag syr och pysslar och när jag ska sova.
Eller om man vill sitta i lugn och ro på toaletten en stund ;)

På BookBeat finns tusentals böcker att välja mellan och jag har ett erbjudande till er. Ni får en gratis månad att lyssna (eller även läsa) böcker om ni går in HÄR.
Det är ingen bindningstid och man säger upp när som helst.
Det kostar 169 kr i månaden efter den fria månaden gått om man vill fortsätta att lyssna.

Nu vill jag gärna ha lite tips av er på bra böcker!


2 kommentarer:

  1. Lyssna på deckarserien med Sebastian Bergman
    http://www.minabibliotek.se/148086/ordning-pa-serien-michael-hjorth-och-hans-rosenfeldt

    SvaraRadera