Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2016

Kramkalas och räkfrossa

 Lite suddiga bilder men dom är ju för söta så jag måste lägga upp dom ändå.

Efter ännu en natt med knappt nån sömn så vaknade vi med finfrämmande i sängen.
 Selma och Fanny kom med frukost till oss.
Fabian blev så glad när Selma kröp upp i sängen till oss.
Han gav henne en puss och så fick han världens kram av Selma❤
 ❤Morbror och Selma❤
 Nalle han får massor med kramar varje dag.

 Jag har haft räkfrossa på jobbet idag.

 Hade gjort lite olika såser som tillbehör.

 Lite ostar och så MASSOR med räkor.


 Såhär fint kunde man också lägga upp skalen 😊
Bjöd på mina päronbiskvier till kaffet efteråt.
Dom blev verkligen uppskattade och önskade fler gånger.
Självklart ska dom få det.

När jag kom hem hade mina killar lagt sig och jag fick en lugn stund i soffan för mig själv.
Hoppas på lite sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar