Summa sidvisningar

torsdag 13 oktober 2016

Jaaa jag vann!!

 Nej det var inte det här jag vann.
Det här var dagens bingovinster på jobbet.
Och en nybakad sockerkaka till fikat.

Herregud vad vi skrattar när vi spelar bingo.
Det blir bara tok hela tiden.
Jag är så tacksam och glad för mitt jobb.
Att jag sen fick världens bästa kompisar där var ju verkligen en stor bonus.

 Jag hade ju turen att vinna en tävling på Instagram i söndags.
Hos Himlafin skönhetssalong vann jag en stor påse med lyxiga grejer.
 Det var en väldigt mysig lokal dom hade. Jag är så sugen på att göra fransar.
En dag ska jag unna mig det och då ska jag göra det här.
 Ni kan tro att jag är glad över påsen med alla saker va 😊

Imorgon fyller Fabian 4 år!
För fyra år sedan var jag inne på dag två med igångsättning och värkar.
Killen som vägrade komma ut höll sig krampaktigt kvar inne i magen.

Först 15 dagar efter utsatt datum och tre dagars igångsättning så kom han med dunder och brak ut.

Fyra år!
Herregud vad tiden går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar