Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2016

Felix 19 år!

 Idag har vi firat Felix som fyllt hela 19 år!! Nästa år har jag inga tonåringar kvar alls och det dröjer innan Fabian är där.
 På jobbet gjorde jag en god köttfärssoppa med diverse godsaker i.
Önskar någon recept så lägger jag till det imorgon.
 Felix får vänta lite på sin present, men det tror jag inte att han har nåt emot faktiskt 😊

 Vi var bjudna till deras pappa på fika.

 Fabian hade sin fina tröja på sig som han fått av Markos kompis som tryckt den till honom.





 Alice älskar sin morbror Felix❤





 En till som är populär bland dom små är mormor/gammelmormor ❤


 Det var en otroligt vacker himmel när vi åkte hem från kalaset.
 Fick en extra liten sovkompis i natt.  Lilla Selma och jag sover på mitt rum, tjejrummet 😊
Robert och Fabian ligger i vår säng. Imorgon ska vi träffa läkare på habiliteringen.

1 kommentar: