Summa sidvisningar

fredag 9 september 2016

Hoppsan

Det blev inget bloggande igår.
Brukar sätta mig i lugn och ro när Fabian somnat på kvällen.

Jag vaknade i natt med både kläder och glasögon på mig.
Jag var så trött att jag endast orkade ta av mig glasögonen.
Somnade visst när jag nattade Fabian.
Misstänker att han nattade mig istället.

Fabian hade veckans bästa dag igår.
Det var bad på Habiliteringen och han och pappa var där.
Fick en sån rolig bild när dom skulle iväg på morgonen.
Fabian hade satt på sig hatten själv och speglade sig nöjt med ett lurigt leende.

På jobbet hade vi en trevlig lunch.

Rasmus var hem till oss och åt och fick håret klippt.
Sen hjälpte han mig så jag även kunde klippa Fabian.
Det är INTE det lättaste kan jag lova!
Han tycker absolut inte om att man rör hans hår.

Idag har vi inga planer utan tar dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar