Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2016

Grattis fina mormor i himlen❤

 Idag skulle mormor ha fyllt 88 år.
Jag älskar den här bilden på henne som min kusin har tagit.
Den är så levande och vacker.
 I morse tog vi en liten cykeltur. Fabian gillar att cykla omkring och kolla på allt man åker förbi.
Han sitter så nöjd där bak i kärran.

När vi kom hem hjälpte han mig att lägga klart golvet på balkongen.

 Elin, Alice och Felix var ner på kyrkogården och tände ljus för sin gammelmormor som skulle fyllt år idag.
 Hon ligger i minneslunden i Grycksbo så dom tog en promenad dit då dom bor nära ❤
 Idag kom min almanacka hem från personligalmanacka.se som jag vann.

Den blev så fin!
Det är mina egna bilder på fram och baksidan.
Framsidan är alla årstider och baksidan av min lilla familj.

 Balkongen blev så jäkla bra! Så snyggt med golvet!

 Lite mysigt när kvällarna är mörkare och man får tända lite ljus inne.

Och göra några höstiga varma mackor med svampstuvning på.
 Varje årstid har sin tjusning.
Nu ska jag äta min goda macka som fått svalna lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar