Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2016

Bluff och båg

 Drömmen om ett hus.
Den känns långt borta.
Denna jäkla ekonomi, är så trött på att behöva vända på varenda krona!
Ha ångest över dåliga beslut.
Är det rätt eller fel.....?!

Eftermiddagen har inte alls varit bra.
 Däremot blev den betydligt bättre när jag kom hem och fick se att Fabian och mormor torkat fönstren överallt!
Jag har då världens snällaste mamma❤

Och Fabian världens bästa mormor. Han gillar ommöbleringen på mitt rum.
Nu kan han stå där och titta när mormor är på ingång.
När han får syn på henne blir han så glad och springer till dörren.
 Problemet med ekonomin löste sig på kvällen.
Robert fick ett likadant mess han med för nån dag sen.
Han är bra givmild den där Anders.....

Nej då, jag skulle aldrig gå på och trycka på en sån länk.
Jag raderar direkt!
Har sett den här Anders cirkulerat på Facebook som en varning då många fått såna mess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar