Summa sidvisningar

söndag 21 augusti 2016

Vad är det för fel på mig?!

 Jag har alltid hatat att baka. Det har varit bland det tråkigaste jag visste.
När dom andra var små bakade jag mest bara för att det var sånt man gjorde som mamma, men det hände inte allt för ofta.

Typ när nån fyllde år och så mest.

Nu helt plötsligt tycker jag att det är jätteskoj att baka!
Idag har jag stått i köket hela eftermiddagen.
Jag har bakat ett helt gäng med bullar och en sats med daimsnittar.
 Avslutade det hela med en supergod kantarell och skinkstuvning som vi gjorde varma mackor på.
Kan man få vuxenpoäng som 46-åring?

I så fall borde jag få några idag.

Jag har även hunnit städa förrådet.
Robert och hans kompis Andrés har kapat upp låset på min cykel som nån j-el brutit sönder.
Så nu kan jag cykla till jobbet imorgon.

Avslutar söndagen med ett skönt fotbad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar