Summa sidvisningar

onsdag 31 augusti 2016

Skrattattack och makeover

 Hej på er! Nu är min makeover i syrummet snart klar.
Endast tv'n kvar som ska upp på väggen.
Övre bilden är före och nedre är som det ser ut nu.
Så jäkla bra med skärbordet bredvid symaskinerna i rätt höjd och allt.
 Hela rummet blev ljusare när dom gamla enfärgade malmbyråerna blev vita.

 På jobbet har jag skrattat mig harmynt!
Vi satt och pratade efter att vi ätit lunch.
Några av gubbsen där ute kan äta hur mycket som helst men är smala som spett.
Den ena sa att hela hans släkt var sådär smal.
Dom såg ut som torkade lutfiskar allihopa!
Jag skrattade så tårarna rann.
Ser man ut som en torkad lutfisk ja då är man varken slät eller grov 😂

En annan skulle dra ett skämt och frågade vad dom hade mellan benen, varpå en dam runt bordet snabbt svarade;
-Ja det kan då inte vara mycket!!

Jag höll på att bryta ihop!
Vi skrattade så vi fick ont i magen allihopa.
Det han ville komma till var benen i kroppen och svaret var brosk.
Jag gillade hennes svar bättre.

Ja herregud.
Man kan då lugnt säga att den här dagen var betydligt roligare än gårdagens.
Fy bubblan vad jag älskar mitt jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar