Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2016

Köttbullens dag och höströjning

 Visste ni att det var köttbullens dag idag?
Nej jag hade inte haft en aning om jag inte sett det på nyhetsmorgon i morse.

Blev en snabbvisit på Ikea på förmiddagen.
Vad vi åt där?
Köttbullar såklart 😉
 Det är så kul ibland och gå runt och få lite idéer till hemmet.
Nåt jag skulle vilja ha mer, (som jag säkert inte är ensam om) är mer ordning och förvaring.

I synnerhet i mitt syrum. Det är alltid kaos där inne!
 Fick påhälsning av Semlan och Fanny på eftermiddagen.
Dom hade varit till MVC och allt ser bra ut med bebisen i magen.
Selma hade levt rövare där inne med barnmorskans saker😊
 Lite knepigt panoramabild på mitt syrum. Jag har redan börjat ta tag i det.
Har röjt och rensat ur två sopsäckar med skräp och skrot där inne.

Jag tror det är lika varje år.
Så fort det börjar kännas lite höstigt, och det blir mörkare på kvällarna så vill jag göra om och fixa hemma.
Det är som att man vill "boa" till det och göra mysigt så man trivs med att vara instängd hela hösten och vintern.

Slut för idag tack för idag!
Kram och god natt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar