Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2016

Hemma igen

Har varit lite dåligt med uppdatering på bloggen under semestern.

Dels för att bloggen krånglar med inlägg från mobilen och dels för att jag inte orkat helt enkelt.

Så jädra typiskt att bli sjuk på semestern. Och dessutom just den veckan man ska åka iväg.
Man har ju liksom inte hyrt en stuga för flera tusen för att ligga i en säng med ribbotten och räkna kvisthål i furutaket.
Jag borde nog ha legat stilla under veckan och tagit det lugnt.
Men men som sagt....

Sista natten fick Fabian också feber.
Vi skulle ha stannat till hos min syster med familj på vägen hem och sovit kvar där ett par nätter.
Men dom har en liten pojke och man vill ju inte smitta ner alla.
Inte så kul att vara sjuk och åka hem till nån heller.
Fabian knölar så hemskt på nätterna när han är sjuk.
Vi får åka dit en annan gång helt enkelt.
Jättetråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att få hälsa på dom.

Väl hemma kopplade jag väl av igen för nu känner jag mig sämre.
Hostar som attan och snoret rinner.

Ska lägga ut lite bilder från datorn sen bara jag vilat lite.
Fabian sover så jag passar på jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar