Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2016

Galna jäkla getingar

 Har bakat bullar på jobbet idag. Gjorde ett musikquiz och första pris blev en påse rykande färska bullar.

Sommaren har visst kommit tillbaka. Har varit jättevarmt hela dagen.
Ännu varmare var det att stå inne och baka.

Inte gick det att vädra och ha korsdrag heller.
Getingarna är helt galna!
Så fort jag öppnade dörren så hade jag tre ilskna getingar inne!!

Det var bara att stänga in sig i värmen igen, tar hellre värmeslag än getingstick.
 Fabian har badat och gått och lagt sig med pappa.
Roberts klocka ringer kl 03 så då är det bara att hoppa i säng tidigt.

 Jag sitter och har beslutsångest om jag ska se på Sofias änglar eller inte.
Jag tycker att det är ett väldigt fint program som hjälper människor som har/haft det tufft.
Det är bara det att man blir så himla ledsen för alla otäcka saker folk har varit med om.
Tårarna brukar trilla nerför kinderna.

Vi har kollat på en lägenhet idag också. Men den var lite för trångt för oss.
Fasen också!
Jag gillar ju verkligen lägenheten vi har nu.
Ja, ja vi får se hur allt slutar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar