Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2016

Bra slut på semestern

 Fabian hade myror i brallan i morse och häll på att ta kål på oss och rasera hela hemmet.

Vi bestämde oss för en liten spontantripp till Furuvik i all hast.
Vädret var bra och det var vår sista dag innan jobb som börjar imorgon.
 I bilen mot Gävle så kom jag på att man kan få rabatter på inträden ibland på Ica och Volvo kortet.

Det var tur jag kollade det för på Ica kortet så tjänade vi in 130:- på inträdet.

 Det var inga köer eller trängsel nånstans i parken.
Alldeles lagom med folk.

 Första gången Fabian kunde gå på egna ben bland djuren.

 Han gjorde hundtecknet till alla djur han såg :)

 Vi testade även att åka karusell för första gången.

 Det blev inte bara ett varv i båtarna. Fabian satt med stora ögon i den runda tunnan och var helt salig av alla ljud och intryck.

 Tog en matpaus och Robert fick världens längsta pepperoni i sin tacotallrik.
 Vi åkte även bilarna.

 Sen blev det en glass innan vi fortsatte gå runt hos djuren igen.




 Vi var mycket nöjda med dagen alla tre.



 Semestern har inte på nåt vis blivit som planerat men den har varit bra ändå.

Jag hade hoppats på att kunna träna och röra mig mer.
Men en envis förkylning satte stopp för det.
Är inne på min tredje vecka med hosta nu, även om det blivit bättre.
Men några större kraftansträngningar får vänta ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar