Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2016

Semester jo pyttsan

Alltså det här med semester är nog inte min grej.
Sitta still, ta det lugnt, sova länge och vila upp sig...
05:20 var det uppstigning och då kan man vara glad om man hinner få i sig kaffet medan det är varmt.
Fullt ös direkt.

Fabian hällde ur alla sina bollar och försökte gömma sig i lådan, men jag hittade honom :)

Vi i princip hängde på låset på Willys när dom öppnade kl 8.
Gick sen en extra sväng för att kolla tågen och annat skoj innan vi gick hem.

Vädret har skiftat väldigt idag. Från strålande sol till spöregn. Men vi klarade oss bra när vi var ute.
 När klockan var 11 hade vi både hunnit handla, gå långpromenad, ätit lunch, tvättat, hängt tvätt och sovit middag.

Mamma kom förbi och tog med sig Fabian ut en sväng igen och jag passade på att städa och förbereda middagen.
Lyssnade på Wahlgren&Wistams poddradio under tiden.
Helt i min egna lilla värld.
 På eftermiddagen blev det lekparken och vi kom hem precis innan himlen föll ner!

 Rasmus kom in och åt med oss och fick varsin matlåda med sig hem till sig och Felix.
Nån direkt vila är det inte på semestern men jag blir mest bara rastlös av att sitta still ändå :)
Fabian är likadan han med.
Vi gillar att vara ute.

Nu blir det läggdags så jag orkar upp imorgon.
Fabian och Robert sover redan. Robert har bara tre dagar kvar att jobba och gå upp 03, sen får han sova ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar