Summa sidvisningar

måndag 11 juli 2016

Pelikanhaka och solbränna

 Fick sovmorgon till 08 av Fabian i morse. Blev väckt med en mysig kram och vaknade med Pelikanhaka och lätt svullna ögon.
Är jag unik eller finns det som kan hänga hakan åt ena hållet....
Tur Fabian lyser upp som en liten prins på bilden ♡
 Jag tycker att det är så kul att gå i kläder man sytt själv.
Ingen har lika.
Älskar linnet och shortsen jag sytt så himla sköna!
 Efter att ha fått i mig kaffe och det perfekta ägget så gav vi oss ut innan regnet var på väg in över oss.

 Vi avslutade motionsrundan med att kolla på tåg.
 Vi hann precis komma hem när regnet började ösa ner.
 Igår var vi ju och badade. Jag min dumma nöt sa att jag behöver nog inte smörja mig idag...
Sa till Robert att om jag nån gång säger så igen, dra då på mig en smäll och smörj in mig medan jag är knockad av smällen...
 Solen tittade fram på eftermiddagen igen och vi gick ut en sväng till. Fabian fick sig en glass.

 Sen kom regnet och vi fick skynda hem.
Där hemma "förvann" Fabian när jag frågade vart han var :)
 Kan inte låta bli att imponeras av hur prydligt han ställer upp sina bilar på rad.

Nu ska jag åka och hämta mamma i Bjursås. Mina pojkar dom sover sött både stor och liten.

2 kommentarer:

  1. Dina nysydda kläder är jättefina och fräscha! Kul med egen, unik design. :-) Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin! Ja det är jättekul :-)

      Radera