Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2016

Jag bryr mig inte längre och de är så skönt!

 Packade ihop oss och gick upp till Lugnet för att tillbringa dagen med sol och bad där idag.
 Det är så barnvänligt och bra för Fabian att bada där.
 Men det finns ju ingen sand för honom att leka i där.
Det positiva med det är att man slipper få sand med sig hem på allt.
 Men han gillar mer att bada där uppe än i sjön.
Men imorgon blir det nån sjö igen.
 Nåt annat som faktiskt är skönare än ett bad är att jag slutat bry mig i hur jag ser ut, slutat jämföra mig med andra hela tiden och bara se allt fult på mig.
 Jag ser ut som jag gör och jag går i bikini som alla andra gör med sina kroppar.
En underbar känsla.
 Vi var tidiga uppe och fick en bra plats. Men det dröjde i te länge förrän det var fullt med folk överallt.
Precis när vi kom hem så fick jag läsa att dom fått lov att stänga av mellanbassängen då nån liten hade bajsat i den och den måste saneras.
Det ledde till att även vattenrutschbanorna också fick stängas av.

 Det var en fin kväll på stan och massor med pokemonjägare ute.

Vi får nog vara glada så länge vi har det lugnt och fint här.
Man läser om nya hemska terrordåd nästan dagligen.
Vad är det som händer med vår värld?
Vad är det som gör människor så aggressiva och mordiska?
Känns som en tidsfråga innan nåt händer i vårt lilla trygga land....
 Dagen avslutades med grillning och ett glas rosévin.
Ännu en bra semesterdag till ända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar