Summa sidvisningar

fredag 15 juli 2016

Äntligen semester tillsammans

 Alltså dessa tidiga mornar....
Äntligen har Robert också semester.
Nu kan vi turas om att kliva upp halv fem på morgonen med Fabian.

Vi började dagen med en långpromenad och han somnade skönt i vagnen och var pigg som en lärka när vi kom hem.
Det var inte jag...
 Jag var ut till Grycksbo och hämtade den här godingen och hennes päron.
Tror jag varit saknad för jag fick en bamselång kram av Selma♡
Har saknat hon massor.

Jag och Fanny har övningskört, känner mig helt trygg och lugn när jag åker med henne nu.
 Jag mötte min man med en kall öl i dörren när han kom hem från jobbet.
Vi gick ner på stan för att ta en semesteröl och fira att vi båda har fyra härliga veckor framför oss nu.

 Det blev bara en öl också för sen gick vi hem och lagade fredagslangos.
 Jag gick fortfarande i morgonfrilla strax innan Robert skulle komma hem så jag skynda dagen mig att göra en renovering.
Fabian hann riva ut hela linneskåpet under tiden....

 Tänk att den här lilla smulan ska bli storasyster ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar