Summa sidvisningar

lördag 30 juli 2016

Ännu en trevlig kväll att bocka av

 Hade tänkt börja packa lite inför Varbergs resan idag.
Fick "hjälp" av Fabian såklart.
Han tänker då på allt han. Man vet aldrig när man råkar på smutsiga fönster så självklart ska fönsterskrapan med.

Bollar kan man heller inte fått för mycket av så dom ska med såklart.
Sen var det fullt....
 Vi var bjudna på middag hos vår gamla granne från Svärdsjögatan, som tack för att Robert hjälpte henne flytta.

Jag var ner på bolaget innan och Robert blev putt för att jag skulle ha handlat orättvist!
Jag fattar inget!? Vadå orättvist!?
Han fick fyra saker och jag bara en!

 Fabian häll på att spöka sig med pappas mobil innan vi skulle gå.
Han gillar figurerna på snapchat.

 Mormor passade Fabian medan vi var hos Lena och fick god mat.
Hon är grym på mat och bak!

 Hon har utsikt över hela stan från sin nya lägenhet.


 På vägen hem mötte jag min kusin med man.
Blev bjuden på en Mojito och det tackar man ju inte nej till.
Nu har jag löst av mormor så hon gått hem.
Ska skynda mig sova lite.
Imorgon ska vi på bröllop.
Sen ska packas för vi åker natten till söndag till Varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar