Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2016

Loppis, övningskörning och träning

 Vi brukar skrapa banan och ge Fabian med sked. I morse kom han med ett äpple och en sked men det gick inte så bra att äta. Så han fick en smoothie istället.
 Vi hade planerat gå en långpromenad på morgonen. Men regnet öste ner och det är inte kul att gå då.
Vi bestämde oss för en liten roadtrip istället.
 Regntunga moln över Rättvik men i Tällberg tittade solen fram lite.

 Fabian  som sovit hela vägen vaknade till när vi var vad Moskogen. Vi började bli hungriga och stannade till för lunch där.
 Maten var riktigt bra och salladsbordet var enormt. Sånt gillar jag (vi).

 Fabian åt en burk med mat som dom värmde på åt honom.
 Kaffet var i gamla fina kopparpannor. Ett riktigt mysigt ställe där ingen av oss varit nån gång. Jag har en svag aning om att jag möjligen kan ha varit där som liten.


 Vi har letat loppisar för att se om vi kunde de hitta nån cykelsits till Selma.
 På ett ställe kom dom här tjejerna fram och bjöd på Red Bull.
 Jag älskar loppisar! Men vi gjorde inte ett enda fynd idag.
Men det är skoj bara gå runt och titta.
 När vi kom hem var jag och Fanny ut och körde lite. Jag har förberett mat tills imorgon då jag ska ha lite midsommarlunch på jobbet.

Avslutade dagen med en gå-lunka-löp runda på 6 kilometer. Det var så vackert vid slussen att jag bara var tvungen att stanna och ta en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar