Summa sidvisningar

tisdag 28 juni 2016

Full fart från morgon till kväll

 Igår såg jag den första matchen i EM som verkligen var spännande och berörde inte bara mig med glädjerysningar! När de isländska spelarna ställde sig framför sina supportrar efter att ha slagit ut England och gjorde vulkanljuden så reste sig håren på mina armar.
Mäktigt!!
Klockan 06 var det uppstigning och vi hade hunnit både ätit frukost och bäddat rent i sängarna före klockan sju.
Men nån vidare hjälp är han inte den där Fabian.
 Sprang och jagade mig med två tandborstar och sin nya keps på sig. Full i bus.
En sovmorgon hade suttit fint hade jag tyckt....
 Vi tog en tur i bussen med Robert efter alla morgonbestyr.
 Alltid lika skoj att åka buss och titta på tåg.

 Dock tröttsamt tydligen. Jag hade ju föredragit en povenap hemma tillsammans. Men Fabian tog den i bussen.
 Vi mötte upp mormor på stan som var gullig och bjöd oss på lunch.
 Medan Fabian och mormor lekte så skyndade jag att sy klart ett babynest jag hållit på med ett bra tag. Men nu blev det äntligen färdigt. Det blev så himla mjukt och skönt.

Fabian somnade i vagnen på eftermiddagen också när vi gick till Willys för att handla. Värmen gör honom nog extra trött på dagarna.
Nu har han somnat igen och jag ska också krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar