Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2016

För trött för att blogga, men bara lite

 Blev kanontrött och höll på att nästan slumra till i soffan. Som att blixten slog ner i en typ.
Nu har jag gjort mig nattklar och måste bara blogga lite innan jag somnar.

Blev en promenad i morse också.
 Vi skulle till banken och fixa lite på eftermiddagen så Fanny skulle passa Fabian under tiden.

 Han kommer så bra överens med sina systerdöttrar lilla Fabian.
 Selma och Alice är varandras raka motsatser.
Alice den blyga lite försynta och försiktiga tjejen.

 Selma hon är mer som en bulldozer. Klättrar och river i allt.

 Lyckades välta hela torkställningen över sig idag.
 Lärde hon sig nåt av det? Inte särskilt för två.sekunder deras senare var hon där och rev igen :)

 Haft en himla mysig kväll.

 Alla utom Alice var samlade här och vi åt langos. Rasmus blev lite orolig när jag sa att Selma också skulle komma.
 Hon är rätt duktig på att äta så han var orolig att han skulle bli utan mat.
Men vi blev mätta allihopa till slut.

Nu ropar John Blund på mig.
Nattinatti ♡

2 kommentarer:

  1. Hej
    Roligt att läsa din blogg och alla fantastiska framsteg eran charmiga son gör =)
    Har en fråga. Är på semester i Dalarna och tänkte bege oss till Falun imorgon. Vad kan man göra där? Helst gratis...Plus att det ser ut att regn...tipsa gärna.
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Johanna! Kul att du gillar bloggen och Fabian :)
      Ja du, gratis, regn, Falun....museet är gratis och där inne slipper ni regn. I Sundborn alldeles utanför Falun finns Carl Larsson gården men där är inträde. Vet inte hur mycket dock. Sportys lekland är kul för barnen kostar 120:-/barn gratis för vuxna. Fyller på om jag kan komma på nåt mer :-)

      Radera