Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2016

Bra helg trots regn och rusk

 Igår blev det en sväng till Ikea då jag behövde köpa en ram. Vi passade på att äta lunch när vi där. Åt en jättegod lax och en jordgubbscheesekake till kaffet.
 Jag såg nog gladast ut i familjen på Ikea ;)
 Alice hon är en riktig supertjej hon. Fick ett sånt fint mess av henne som jag gissar att hon skrivit och skickat helt själv.
Hon är bara 2,5 år men kan säga hela alfabetet!
 Till middag hade Robert gjort kyckling med klyftpotatis och tzatziki. Himmelskt gott var det.
 Fabian hade lyckats ställt upp sina bilar i form utav en 2:a på golvet. Han är duktig han med.

 Våren lilla Picasso. Ritar från morgon till kväll. Perfekt såna här regniga dagar när man inte kan eller vill vara ute.
 Men i morse sken solen så då skyndade vi ut på en långpromenad. Fabian var helt knasig i vagnen hela vägen.

 Blev en skön promenad på runt 8,5 kilometer. Jag glömde slå på appen när vi gick. Jag tycker att det är lite skoj att veta hur långt man gått.

 Fina midsommarblomster växte i dikeskanten där vi gick.
 Helt otroligt att vi är inne i midsommarveckan nu som kommer.
Imorgon håller vi tummarna för sol på eftermiddagen. Då kommer Rasmus och Felix i varsin Buick och kör mina pensionärsvänner en sväng på stan, så ska vi åka och fika har vi tänkt.

Efter jobbet ska vi träffa advokat inför rättegången som blir mot vår granne på tisdag. Här varvas roliga saker mot mindre trevliga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar