Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2016

Varför sova när man kan vara vaken (tycker Fabian)

I morse bjöd Fabian på frukost på sitt rum. Jag fick pizza, våfflor och kaffe tror jag.
Jag har haft lunch på jobbet och då fick jag ordna den själv utan Fabians hjälp.
Efter jobbet åkte vi ut till Grycksbo och gratulerade Roberts farbror som blev 70 år idag.
Sen hälsade vi på kusin Elsa som var hos sin mormor och morfar.
Det blev ett antal vurpor på gräset för Fabian då den var lite ojämn och svår att gå på.
Tror han ramlade i samma grop säkert 15 gånger.
Men lika glad var han för det.
Pappa och Fabian  har lekt med pappas mobil och tagit tokiga bilder på sig själva:)
Fabian gillade att vara hund.
Vi gjorde hemgjord pizza till middag.
Mumsigt värre. 
Kollat hockey men Robert var så trött att han lade sig innan matchen var slut. 
Han är ju uppe före 4 på morgonen för att åka till jobbet.
Jag älskar att få ha mitt namn på Roberts ben♡
En mycket trött kille kämpade in i det längsta med att hålla sig vaken.
Varför är det så??
Finns väl inget skönare än att få krypa ner i en skön säng när man är trött så ögonen går i kors.
Varför kämpa emot liksom? 
Dom är roliga dom små liven.

Imorgon är det Fabians favoritdag.
Nämligen torsdag och baddag:)


Nu blir det god natt från mig med♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar