Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2016

Pissväder och go`lunch

Vad gjorde jag utan min mamma?
I morse ringde hon och frågade om jag ville låna hennes bil till jobbet.
OM jag ville!! 
Regnet vräkte ner och jag skulle cykla med matkassar till jobbet.
Hon kom hem med bilen och jag kom torr fram till jobbet och kunde börja med min lunch.
Gjorde två olika sorters pizza. Jag har nästan fler och fler lunchgäster för varje gång.
Väldigt uppskattat och jag tycker det är så skoj att baka och laga mat till mina vänner.
Det blev så mycket ananas över så jag letade på ett recept på nätet och bakade en ananaskaka på resterna.
Den blev riktigt mumsig och vi åt den till kaffet efter maten.
Direkt efter jobbet hämtade jag Fanny för att övningsköra. 
Vi åkte till Borlänge och snurrade där lite.
Sen blev jag bjuden på middag av Fanny på Ikea.

Var inte hemma förrän runt åtta. En trött och snorig Fabian som dessutom är dålig i magen får lov att vara hemma från badet imorgon. 

Så tråkigt, hans bästa dag på hela veckan.
Kvällsgodis blev färsk ananas och meloner.

Nu väntar sängen.
Imorgon har vi planeringsdag med jobbet i Stora Skedvi hela dagen.

Nattinatti ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar