Summa sidvisningar

torsdag 12 maj 2016

Nyklippt och snygg (en stund)

Bakade en god söt/syrlig blåbärskaka på jobbet till kaffet idag. 
Fick finbesök av mina älsklingar som var ute på promenad. 
Vi måste köpa hus. Fabian låg på gräset och gosade med sin hund hela tiden.
Min dröm om ett hus blir bara större och större.
Tänk en egen liten täppa bara.
Några små rabatter att påta i, en liten gräsmatta att klippa.
Sandlåda till Fabian där han kunde sitta hela dagen om han ville.
Det är tur man kan drömma i alla fall...
Robert var trött efter sina tidiga mornar. Okristligt tidigt att få lov att gå upp före kl 04. Mitt i natten för bövelen. 
Fabian hjälpte mig att städa lokalen innan stängning och dags att gå hem.
Jag fick ju pengar till en klippning i present. Idag firar jag 7 år som rökfri och firade det med en klippning och friskt hår ett tag igen.
Fabian var så trött och uttråkad på kvällskvisten så vi gick ut i lekparken en stund.
Stannade till utanför Headbanger  (salongen) på vägen hem då dom hade en drop in skylt utanför.
Gick in och frågade om dom hade någon tid.
-Vi kan ta dig direkt, blev svaret.
Så där steg jag in svettig i träningskläder och blev väl omhändertagen. 
Fick en sån otroligt skön, avkopplande hårbottenmassage.
Blå himmel och vackert hår som doftade underbart.
Men underbart är kort.
Man ska inte ta selfies i sandlådan.
En ny lärdom jag fick idag.
Fick även en hink sand i håret... 
Här är den skyldige till det.
Tur han är söt som få den lilla busen♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar