Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2016

Nära ögat

Vi gav oss ut på en promenad när jag kom hem från jobbet.
Plötsligt föll hela himlen ner på oss!
Vi var som tur var nära ett tak vi kunde ställa oss under.
Fabian gillade stället vi stod på också. Mitt efter Gruvgatan där massor med bilar åker.

Vi fick sällskap av en tant som också sökte skydd från regnet.
Det slutade lika tvärt som det kom och vi kunde gå vidare.
Fabian pekar vart han vill att vi ska gå och jag får applåder när jag går rätt väg.
Ni kan aldrig gissa vart vi hamnade....
Såg dess värre bara ett tåg men så träffade vi på pappan där med sin buss.
Det började bli mörkt på himlen igen så vi drog oss hemåt.
Hann precis komma innanför porten så kom hela himlen ner igen.
Sommarens första åska var det också. Det small och dundrade som bara den.
Rätt mysigt faktiskt. 
Det var så varmt och kvavt ute innan.
Grabbarna sover redan. Jag har kollat på Biggest Loser och nu ska jag också hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar