Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2016

Då var man ett år äldre igen då

Tog en kaffe i soffan med mina vänner i morse innan det var dags att dra till jobbet.
Hann lagom komma dit så kom en av mina vänner förbi med en bukett blommor till mig :)
Jag bjöd på fika på jobbet idag. 
Har bakat tre olika slags tårtor. 
Den första var med hallonmousse och lemoncurd i.
Den andra var en budapeststubbe och den tredje en sommartårta med maräng, grädde och hallon.

Har aldrig bakat nån av dom förut men alla blev riktigt goda.
Svärmor, alla barn och barnbarn kom förbi på fika hemma efter jobbet.
Lite senare kom även mamma förbi.
Alice hade gjort sig fin i håret med tofs och allt.
Selma mumsade kakor.
Fabian åt lite tårta.
Så blev det lite mys på balkongen.
Mormors fina små tjejer♡
Fick en jättefin tavla av Fanny.
Tripp, trapp, trull♡♡♡
Fick en fin blomma av Felix.
Och en av svärmor.
Elin hade skrivit en "fin" dikt och så fick jag bidrag av henne, Rasmus och mamma till en klippning. 
Har en toppenbra födelsedag! 

1 kommentar:

  1. Hipp, hurraaaaa!!! GRATTIS!! Der ser ut som du hade en jättefin födelsedag! Kram, Karin. <3

    SvaraRadera