Summa sidvisningar

torsdag 21 april 2016

Veckans höjdpunkt inställd

Det är inte bara i sängen vi inte får plats. Soffan är så full i nallar så vi får knappt plats där heller.

Idag skulle Fabian ha badat på Neptunbadet. Men han har fortfarande feber och snoret rinner.
På jobbet har vi haft bingo idag. 
Innan jag skulle åka hem så gick jag runt och delade ut veckobrev. 
Det mörknade på himlen och började blåsa rejält.

Jag hann precis hoppa in i bilen innan regnet kom.
Jag var extra tacksam för att vi har parkering i garaget under lägenheten.
Då kliver man ur och in alldeles torr trots halv storm och regn :)
Så kul när Felix fått körkort för då dyker han upp och hälsar på oss oftare.
Fabian blir alldeles överlycklig när han kommer och busar med honom.

Idag bäddade han ner Felix i myspölen och kröp ner bredvid.
♡syskonkärlek♡
Robert slängde ihop en sån makalöst god middag idag.
Godare än vilken restaurangmat som helst.
Pasta med oxfilé i gorgonzolasås.
Mumsigt!!


Nu ska vi tränga ihop oss i sängen alla tre.
I natt som var så vaknade både jag och Robert av en smäll! 
Vi rös till av skräck båda två! 
Robert smög upp och kollade igenom hela lägenheten och utanför men kunde inte se nåt konstigt.
I morse såg vi att en bok ramlat ner i golvet på Fabians rum.

Minnena sitter kvar än sen galningen på balkongen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar