Summa sidvisningar

onsdag 20 april 2016

Trängsel, vinterpäls och fynd

Hjääälp!
Vår son har tagit över vår säng! 

Vuxenmys och närhet kan man ju bara glömma. Jag och Robert ligger längst ut på varsin kant.
I mitten ligget en meter Fabian och brer ut sig allt han bara kan.

Han har sovit i mitt ansikte halva natten. Jag flyttade ner honom på kudden och vips så hade jag honom i ansiktet igen.
Med snor och dregel rinnande efter mina kinder.
Det är väl tur att han är så söt♡
Upptäckte i morse på väg till jobbet att jag håller på att byta till sommarpäls. 
Herregud vad jag lossar hår. Det är tur det finns lite att ta av.
Tröjan var alldeles full i hår.
Har haft musik quizz på jobbet idag. En av mina vänner där som håller i det och det är väldigt uppskattat av dom andra.

Jag hade bakat hallongrottor och bjöd på till kaffet.
Imorgon ska vi spela bingo.
Vi fick hem en efterlängtad stor blöjleverans. Nu klarar vi oss ett tag igen.

Fabian är jätteduktig att kissa på toaletten. Eller rättare sagt så är det faktiskt vi som är duktiga och ser till att han kissar där.
Vi tar honom till toan titt som tätt och blöjan kan vara torr nästan en hel dag när vi sköter oss.
Vi bor ju alldeles i närheten av Hemköp och just nu har dom en massa bra erbjudanden om man är clubmedlem.
Idag fyndade vi tre stora paket pasta och en müsli för ynka 25 kronor. 

Imorgon har dom billig barnmat, tio burkar för 70 kronor. 
Nu blir det sängen med Fabian i täten. Han har inga absoluta planer på att sova i sin säng i natt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar