Summa sidvisningar

lördag 9 april 2016

Nackspärr, vårtecken och fårskallar

Vi hade fått en allas veckotidning med posten. Det var ett extra fint nummer den här veckan ;)
Älskar bilden på Fabian. Eller ja den är ju på oss hela familjen. Men Fabian ser så himla glad ut på kortet.
Robert har varit på mat och vinmässa i Borlänge med sina arbetskamrater idag.
Jag, Fabian, Nalle, Apan och kanin tog en promenad. Dom somnade skönt efter en kort stund. 
Det började dock regna så dom fick sova klart på balkongen. 
När dom vaknat gick vi ut igen. Började åter igen att regna så vi gick hem till mormor.
Hon hade köpt innebandyklubbor till Fabian så dom tog en match i hennes vardagsrum. 
Vem vet, det är kanske en framtida innebandyspelare vi ser här. 
Det går ju bra för Falun i den sporten.
Vi har sett vårtecken mitt i stan och så har vi såklart kollat på tåg vid Resecentrum. 
Vi blir lite rastlösa båda jag och Fabian av att vara inne så på eftermiddagen åkte vi och hälsade på min bror i Bjursås.
Fabian letade efter deras katter men dom undvek honom så gott dom kunde. 
Jag är så stolt över min bror.
Han har en fantastisk familj. 
Dom har dock väldigt håriga och lortiga grannar...
Vi var ut och hälsade på dom. 
Dom var till en början lite rädda för varandra både fåren och Fabian. 
Men sen tog nyfikenheten över.
Fabian somnade gott när vi kom hem. Robert sover han med.
Själv sitter jag med en värkande nacke och har inga värktabletter hemma.

Har haft ont i nacken en vecka nu. Ingen vanlig nackspärr heller utan bara en konstant molande värk.
Börjar bli lite halvdrygt när det aldrig släpper utan snarare blir värre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar