Summa sidvisningar

måndag 25 april 2016

Klimakteriekossa

Det blev en mycket tidig morgon i morse. Fabian vaknade före kl 5.
Det var bara att hoppa i morgonrocken och kliva upp.

Det underlättar att det är ljust ute tidigt i alla fall.
Han var ändå snäll och lät mig dricka kaffe och se på nyhetsmorgon.

Han var nöjd med att kolla barnprogram på plattan.
Vid halv 8 somnade han om igen och sov till tio.
Jag tycker synd om min man.
Det kan inte vara lätt att ha en äldre fru.
Han är inte bara gift med en gammal mormor.
Han är även gift med en klimakteriekossa. 

Min mens kommer med allt längre mellanrum. Jag svettas floder för minsta rörelse, eller jag behöver inte ens röra mig.

Funderar på att köpa en klimakterietest bara för att kolla.
Just nu är mensen 15 dagar sen och NEJ jag är INTE gravid.


Jag har blivit tant!!!!
Småbarnsmamma, mormor och tant!! 

Jag läste nånstans att en sen graviditet kan skynda på att man kommer in i klimakteriet. Om det stämmer vet jag ju inte.

Vi har söta Selma hos oss i natt. Jag hoppas hon får sova i natt bara.
Grannen för ett jäkla liv ovanpå så imorgon blir det att ringa affärsfastigheter igen.

Reta inte upp en klimakteriekossa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar