Summa sidvisningar

lördag 30 april 2016

Funderar på ett blogguppehåll

Igår hade Fabian ritat en massa ringar.
Fanny ritade kropp, ögon, näsa, mun på två av ringarna.
Då ritade Fabian lika på den tredje ringen. Hans första gubbe! 
:)
Vi hälsade på Robert på Resecentrum på hans rast.
Vi skulle titta på tåg.
Hittade en ballong på perrongen och Fabian blev så glad för den.
Vi hade sån tur att det var fyra tåg inne samtidigt. 
Typiskt att en bild försvann. På taket på huset i hörnet Trotzgatan/Parkgatan sitter en stor fågel. 
Jag trodde först att det var berguven från gruvan som satt där. 
Men det visade sig vara en slags fågelskrämma för fiskmåsar som suttit där i flera år.
Jag måste börja gå med näsan i vädret lite oftare.
Fabian somnade i famnen efter mycket om och men.....
Morgonen gick i kungens tecken.

Hade bakat bakelser och kolla på hans födelsedag på nyhetsmorgon. 
Har övningskört med Fanny på dagen. 
Vi mötte upp Jesper och Robert på stan efteråt när vi kört klart.
Dom har planterat så fina vårblommor på.stan.
Fanny ,Jesper och Selma sover hos oss och är barnvakt ikväll.
Fabian och Selma badade innan läggdags och Selma var så snäll och tvättade morbror på ryggen.
Mormors älskling♡
En av dom♡
Jag och Robert gick ut en sväng på kvällen.
Vi pratade om allt möjligt och bland annat om min blogg kan göra mer skada än nytta för oss.

En skön ventilationskälla för mig men man vet ju aldrig hur F-kassan vrider saker och ting till sin förmån.
Jag funderar därför på om jag ska ta en paus från blogg och Facebook. 
I get bestämt men tankarna finns....
Vi tåg en öl på Bishops arms. 
En mumsig snackbricka blev det också. 
I 23 tiden var vi hemma igen och nu väntar sängen. Så.......
Nattinatti 

3 kommentarer:

  1. Fb tog jag själv bort för flera år sedan, den klarar man sig utmärkt utan - jag lovar!
    Du kan ju sätta lösenord på bloggen och ge ut till de som följer dig och kommenterar. Nu brukar inte jag kommentera det här är typ första gången men läser, det gör jag varje dag!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Nej du får inte sluta blogga! Din blogg är så bra.

    SvaraRadera
  3. MIn första tanke var: Åh, jag kommer att sakna din blogg!!! Andra tanken var: Fy för F-kassan som ställer till det så!!! Tredje tanken var: Låt bara en godkänd skara personer läsa bloggen, alltså att man måste ha ett passord... Hoppas det ordnar sig till det bästa. Kram, Karin.

    SvaraRadera