Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2016

Träningsvärk, barnbarn och bus

Vi var ut och hämtade den här lilla Busfröken på förmiddagen. 
Jag sydde en meps till Selma innan vi åkte ut och hämtade henne då solen sken så härligt idag.
Men det är inte så härligt för dom små att få den starka solen i ögonen.
Stoppade dom i varsin vagn och gick ut i den sköna vårsolen.
Tog en varsin kaffe och satte oss och tittade på tåg vid stationen.
Barnen fick en varsin banan. Selma somnade efter att ha ätit upp sin.
Fabian hade inte alls tid att sova då det var tre tåg inne samtidigt som han hade fullt upp att titta på.
På eftermiddagen kom Alice farmor förbi och lämnade Alice här.
Älskar att ha alla mina små älsklingar samlade på en gång.
Dom är så himla goa och snälla med varandra. 
Tänk att jag hade det såhär när mina nu stora barn var små. Fast då hade jag fyra små.
Det är så kul när dom blivit lite större och kan leka med varandra på ett annat sätt. 
Idag var dom riktigt busiga i myspölen.
Dom skrattade så dom kiknade och jag med. Deras skratt smittar verkligen av sig.
Alice är den enda av dom  som kan prata så man förstår. Selma och Fabian bara pratar en massa goja.
Men det låter ju så himla roligt.
Dom ramlade på varandra, kramades och busade.
Den lilla Selma hon är en riktig hårding hon.
Vi har haft en riktigt härlig söndag. Varm vårsol och en heldag med dom små favorittjejerna♡ 
Jag kan få så dåligt samvete för att jag inte kan ha dom oftare.
Men jag är ju faktiskt en trött småbarnsförälder själv. 
Modell äldre dessutom, med en son som kräver lite extra på det.

Mina ben bär mig knappt idag. Jag har sån sjuk träningsvärk sen igår.

Det här har varit den bästa helgen på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar