Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2016

Motion, våfflor och storhandling

Tog en rask promenad till jobbet i morse. Handlade på vägen så det blev en extra tyngd i ryggsäcken. 
Har gräddat våfflor på jobbet idag till ett härligt gäng.

Fick låna ett extra dubbelgärn av en av mina vänner så det gick dubbelt så fort. 
Fick ett extra tack för maten på min lapp också. Värmer i hjärtat♡ 
Vilket fantastiskt gäng vi är där ute. 
Om jag ska kunna hitta nån liten negativ sak på mitt jobb (fast det stör mig inte ett dugg) då är det att jag har mitt kontor på "kontoret". 
Rätt praktiskt faktiskt ;)
Efter jobbet var mamma snäll och passade Fabian så vi kunde åka och handla i lugn och ro samt tvätta av bilen.
Robert började att spola rent bilen. Lugnt och metodiskt utan minsta stress. Jag såg pengarna rulla iväg på tavlan på väggen. Ville bara göra en hockeytackling och slita av honom högtryckstvätten och ta över det hela!

Frågade lite fint om jag skulle byta av honom vilket var helt okej.
Jag borstade och gnuggade som en tok och sprang som en iller runt bilen! 
Det gick åt 5 poletter att tvätta hela bilen.
 Hade jag tvättat den själv hade det räckt med tre ;)
Har fyllt upp kyl, frys och skafferi. Känns skönt så kan man bara slänga ihop nåt gott.

Det gjorde vi ikväll. 
Nåt det var länge sen vi åt som är så himla gott. Nämligen fruktsallad och vaniljkvarg. Tidigare på kvällen blev det korv med bröd i sällskap av mormor, Elin och Rasmus. 
Och så Fabian såklart men han kan ju inte äta det vi äter.

Kram och god natt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar