Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2016

Jag har blivit moster och Heja Fabian!

I morse fick jag en bild på en supersöt liten kille♡ 
Jag har för första gången blivit moster och Fabian har fått en liten kusin. 
Så himla roligt. Min syster bor utanför Linköping så vi träffas inte så ofta, brukar bli ett par gånger per år.
Jag hoppas vi kan hälsa på dom i sommar.
En annan supersöt liten kille det är den här duktiga badkillen.
Han går på vattengymnastik varje torsdag på Neptunbadet på habiliteringen.  
Idag var det hans fjärde besök på badet och han har gjort stora framsteg.
Tänk vad rätt träning kan göra. Han kunde flyta själv små stunder med sina armpuffar utan att Robert höll i honom. 
Han lärde sig även att sitta på kanten och "ramla" ner i vattnet. 
Man säger en ramsa
 -Äpplen, päron satt på en gren. När dom blev mogna så ramla dom ner! 
Robert han säga typ äpplen, päron sen ramlade han ner. 
Det här med tålamod är inte Fabians starka sida. Men han verkligen älskar sina dagar han får bada i den varma härliga bassängen.
På kvällen "hjälpte" han mig med tvätten. Han höll på att toka sig och hänga över badkarskanten. Han kan verkligen underhålla oss den där lilla killen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar