Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2016

Hoppas av hela mitt hjärta att bassängen får vara kvar

När man prompt ska upp och leka före halv fem på morgonen ja då blir det att sova "middag" väldigt tidigt....
Vi skulle vara på bassängträning halv tio. Fick väcka Fabian nio och gå upp direkt.

Mormor gjorde oss sällskap för att hjälpa till med Fabian. Det är så lätt att han halkar på golvet.
Han är glad ända tills man ska in i duschen före badet. Han gillar absolut inte att duscha. 
När den är gjord och det är dags att gå in till bassängen ja då är det full fart.
Idag tränade vi mycket balans i vattnet. Han är riktigt tuff i vattnet och inte rädd för att få vatten i ansiktet. 
Nästa steg blir att få honom att försöka röra benen i vattnet. Han bara hänger som en sjöhäst rakt ner :)
Han är alltid extra trött på bad-dagarna. Vi kollade på barnkanalen när han plötsligt bara somnade i min famn.
Min lilla gos ♡ 

Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att bassängen på habiliteringen får vara kvar. Fabian och pojkarna han går med där gör såna enorma framsteg och lever ut i det varma vattnet. För en del är det de enda stället där dom kan röra sig fritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar