Summa sidvisningar

lördag 5 mars 2016

Fy fan vilket uppvaknande!!!

Vi gick och lade oss tidigt som dom trötta småbarnsföräldrar vi är.

23:30 vaknar vi med ett ryck av att någon bankar på balkongdörren!
Robert springer upp, säger åt mig att ringa polisen!
Det är en helt okänd galen man som står där och skriker att han ska in här och döda oss!!
Han kastar blomlådor och tar en solstol och slår mot fönstret allt han kan!
Helt jävla galen!!
Att inte rutan går sönder är ett under.

Jag är så jävla rädd att hjärtat håller på att hoppa ur kroppen på mig.
Robert pratar genom fönstret och försöker få honom lugna sig men han är totalt galen och bara skriker, bankar och slår!
Jag ringer polisen igen i ren panik för jag tänker att snart håller inte rutan längre och han tar sig in!
Då är dom bara en gata härifrån.
Precis när dom kommer klättrar dåren upp till balkongen ovanför.
Jag springer ut i trappen och ropar på polisen och talar om vart killen tagit vägen.

Hela jag skakar.
Fabian sov hela tiden tack och lov.
Fy tusan va rädd jag var.
Hur ska vi kunna somna om nu....

1 kommentar:

  1. Först vill jag säga, vilken underbar blogg du har😊.
    För det andra, o fy vilket uppvaknande dom du skrev. Tur att allt gick bra med er.

    SvaraRadera