Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2016

Febrig Fabian och fantastisk make

Fabian har fått feber och är hängig. Då är pappas famn skön att somna i♡
Haft APT med jobbet och där bjöds vi på godsaker.
Godsaker har jag även bjudit på hos mig på mitt jobb. Jag bakade kladdkaka med hallongrädde till.
Farligt gott...
Man kan nästan tro att jag inte gjort annat än ätit idag.
Har knappt gjort det heller...

När jag kom hem efter mötet med jobbet så hade Robert gjort färskostfylld baconlindad kyckling och klyftpotatis med sallad och grejer. Sagolikt gott var det.

Kan hända att det blev lite för mycket gott idag för jag blev ordagrant skitdålig i magen på kvällen.
Får bli en riktig långpromenad imorgon istället för godsaker.
Såg att det gamla ångloket går över påsk. Det måste vi ju såklart åka med vår lilla tågfantast Fabian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar