Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2016

18-årskalas och ångestattacker

Var ut och hämtade lilla Selma igår. Älskar att få låna hem mina barnbarn lite.
Selma fick följa med oss till Bjursås på 18-årskalas för att fira min brorsdotter Julia. 
Julias mamma Anna är grym på det mesta. Kolla bara vilka fantastiska bakverk hon gjort!
Tyvärr inte dom bästa bilderna men det var så snyggt och smakade underbart! 
Man ville bara dyka ner i bakverken och glufsa i sig! 
Små minicupkakes. 
Orkade inte ens smaka av allt.
Jag gjorde nog några mil där hemma. Fick jaga runt på dom små busarna hela tiden. Deras katter gömde sig högt upp utom räckhåll för Selma och Fabian.
Fy f-n va jag mår dåligt efter helgens händelse. Ångesten har kommit tillbaka och dom djupa ångestsuckarna avlöser varandra.

Jag törs inte ens gå upp på toaletten själv på natten. När man kliver ut från vårt sovrum ser man rakt ut på balkongen. 
Jag klarar inte ens av att se skräckfilmer för att jag blir rädd i flera dagar efteråt.
Nu har jag varit med i en skräckfilm! 

När jag går upp på natten ser jag hans mörka siluett i fönstret! 
Hur han galet vrålar -JAG SKA DÖDA ER!!


Jag törs för f-n inte ens vara ensam hemma i mitt eget hem längre!! 
När inte Robert är hemma är mamma här.
Mormor och Fabian har gått ut och lekt i snön. Jag ska gå till jobbet snart, där känner jag mig trygg. 
Jobbar lite senare idag då jag har några som kommer och visar kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar