Summa sidvisningar

torsdag 11 februari 2016

Operation, feber och underhållning

Duktiga lilla älskade Alice har gjort en liten operation idag. Hon blev sövd inför ingreppet. Det som gjordes var att dom klippt hennes tungband. Hon hade för kort tungband och det brukade ibland spricka och blöda.

När hon vaknade upp efteråt fick hon en glass. Hennes Pippidocka hade fått en likadan fin mössa som Alice hade på sig.
Duktiga finaste lilla Alice♡
Fabian skulle ha badat på habiliteringen idag men han har fått feber igen och höll låda till klockan 03 I natt. Inte en enda torsdag har vi kunnat ta oss dit. Stackarn har varit sjuk till och från hela januari och februari nu. Som tur var har badet blivit förlängt till maj så nån gång ska det väl vända så vi tar oss dit.
Tur jag jobbade sent idag så vi kunde sova tills vi vaknade i morse utan klocka som ringde.

Jag har haft tacobuffé och levande musik på jobbet idag. 
Fy bubblan vad jag tycker om mina vänner där. Jag får så mycket beröm och vänliga ord så jag måste passa mig för att inte bli mallig.
Det är så otroligt roligt, tacksamt och uppskattat det jag gör på jobbet för mina vänner. Och jag älskar mitt jobb så himla mycket!!

2 kommentarer: