Summa sidvisningar

lördag 20 februari 2016

Kvalster, fynd och gråa hår

Var så trött igår att jag glömde bort att blogga. Vi tog en busstur med Robert. 

Hade tänkt åka tåg med Fabian till Borlänge idag men det var så fasligt dyrt så det fick bli lite buss igår istället. 
Vi får ta tåget till Stockholm nästa gång vi ska dit så han får åka lite.
Hjälp vem kör?!!
Älskade pojken som i stort sett aldrig kunnat slappna av och sova mellan oss vill nu bara somna med oss. Helst i min famn. 
Det får han så gärna göra. Även fast han kämpar in i det längsta att hålla sig vaken. 
Är ca 30 sekunder mellan dom här två bilderna :)
Vaknade i morse med sjukt stora kvalster i sängen!
Har varit och handlat hårfärg. Dom grå börjar komma fram rejält nu.
Inte så konstigt med tanke på omständigheterna runtomkring. 
Två läkare här i Falun är nu tagna för sexbrott mot barn.
Båda två är dom läkarna vi haft. Känns ju jättekonstigt. 
Man öppnar sig, lägger hela sitt liv i deras händer och man litar på dom sen visar det sig att det är sjuka svin....
Nåt som däremot var lite kul idag var när jag fyndade ett par skor. 
Hittade först ett par för 399:- .På väg till kassan såg jag ett par andra.
Dom var dessutom i riktigt skinn. Hade kostat 599:- och efter alla rabatter gav jag nu endast 93:- för dom!! 
Det kallar jag ett bra fynd!! 
Gjorde lätt min dag! 

Nu ska jag slänga i färg i mitt hår sen ska jag kolla mobiler. Ska byta mobil och det blir nog en Samsung igen men vet inte riktigt vilken. Vill gärna ha en med bästa kameran i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar