Summa sidvisningar

onsdag 27 januari 2016

Grattis till min älskade make på 37-årsdagen

Jag är gift med Sveriges barnsligaste 37-åring. Vilken tur för mig att just jag fick honom. Idag fyller Robert hela 37 år. Vi har inte firat så mycket idag mer än att han blev bjuden på en lunch ute av mig. 
Imorgon åker vi ju på kryssning så vi firar och har lite mys på båten istället sen fikar vi med familjen i helgen.
Jag har letat på stan efter nåt plagg jag kan ha på mig på båten. Hittade inte nåt nånstans! 

Åkte upp till min kusin och hennes man på Calimero vid gruvan. Där hittade jag massor med fint som även satt bra.
Fabian fick en skön onepiece (stavning? )
Mina kläder hann jag packa ner innan jag tog kort. Kommer bilder med dom på sen istället. 
Nybadad kille som somnade skönt efter mycket om och men i min famn till sist.
Ser fram emot vår kryssning jättemycket.
Älskar när vi åker iväg hela lilla familjen på roliga saker.
Vi ska äta och må gott. 
Blev några gamla bilder på Robert som jag gillar lite extra♡ 

Grattis min älskade man!! Tack för att du står ut med mig
♡Älskar dig massor♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar