Summa sidvisningar

söndag 27 december 2015

Söndagsbio

Idag har vi varit på bio och sett Star Wars. Jag var nog den enda (i den för övrigt fullsatta salongen ) som inte ens visste vad filmen hette som vi skulle se när Fanny frågade.

Jag är måttligt intresserad av såna filmer, men vad gör man inte för sin älskade make. Den var dessutom över två timmar lång. Jag vill helst ha en maxlängd på en och en halvtimme då man blir så trött i ryggen av att sitta så länge.

Roberts föräldrar passade Fabian under tiden.
Fabian har varit väldigt trött idag. Det kanske är julens alla dagar av firande som tar ut sin rätt. 
Han somnade först på förmiddagen i min famn. Minns inte när det hände sist. Var nog när han var sjuk sist i så fall. 

När vi var ut på stan en sväng så somnade han även till i vagnen, händer typ aldrig heller längre.
Efter badet så somnade han direkt innan klockan var halv åtta.
Han må vara lite efter och sen i sin utveckling Fabian. Men är det nåt han har bra så är det minne. 
Har det nån gång hänt nåt han inte gillade eller tyckte var obehagligt så minns han det mycket väl. Han går inte att försöka lura på något vis heller. 
Likaså om man gör nåt med honom som han gillar så kommer han alltid ihåg det och man ska göra det om och om igen.

Man kan inte låta honom få låna en sak han egentligen inte får ha och sen nästa gång säga nej. Då blir det kaos i hans värld.
Det gäller att vara konsekvent och att vi alla i familjen gör lika.

Det är inte lätt att förstå honom alla gånger heller när han inte kan säga det han vill. 
Imorgon ska jag jobba. Hittade ett par riktigt snygga och sköna inneskor idag som jag köpte och ska ta med till jobbet.

Ute har det blivit lite vitt på backen. Hoppas det ligger kvar imorgon bitti också.
Nu blir det god natt☆

3 kommentarer:

  1. Superfin bild på dig och Robert!!! Den borde du rama in! Söta skor, blir sköna att ha på sig på jobbet. Kram, Karin.

    SvaraRadera