Summa sidvisningar

fredag 4 december 2015

Rätt vinnare i Idol

Det är inte bara jag som står för kreativiteten hemma. Lilla "Picasso" han kan både rita och ståträna samtidigt! 
-Kom och rita med mig mamma!
Jag gjorde en sol och en blomma sen stod Fabian för resten av konstverket.
Fanny och Selma sover här i natt. Mormor/gammelmormor var hit och lekte med dom små och jag och Fanny sydde några små dreglisar att ta med till julmarknaden. 
När dom små sötnosarna hade somnat kollad vi Idol finalen. Har hoppats lite på Martin hela tiden. Har inte följt det slaviskt utan tittat lite då och då.
Men finalen såg vi och Martin vann!! Så glad för hans skull! 
Jag är ett stort fan av rwflexmössor. Har flera såna med mig till julmarknaden också.
Till Idol åt vi goda mackor på vörtbröd med leverpastej och rödbetssallad. Tände lite ljus och kände nästan en uns av julkänsla. Däremot har jag saknat den utlovade snön slm skulle komma idag. Det har spöregnat i princip hela dagen! 
Var är snön!? 

3 kommentarer:

  1. Hej! Finns det möjlighet att beställa en sån där superfin tavla med text i form av ett hjärta? Som det står mormor och morfar i mitten? Skulle så gärna vilja ge en till mina barns mormor och morfar som alltid ställer upp, precis som du verkar göra för dina barn och barnbarn 😊 Vad kostar den? Vänliga hälsningar Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia! Den kostar 200 kr inklusive frakt och ram. Du kan mejla mig på cathrinewickstrom@hotmail.com
      Ha en fin dag!
      Cathrine

      Radera
    2. Hej Mia! Den kostar 200 kr inklusive frakt och ram. Du kan mejla mig på cathrinewickstrom@hotmail.com
      Ha en fin dag!
      Cathrine

      Radera