Summa sidvisningar

onsdag 30 december 2015

Lugnet efter stormen

I morse fick vi hem ett till busfrö än det vi redan har. Fanny och Jesper kör sista rycket i lägenheten och det går lättast utan Selmas hjälp.  Vi tog en sväng på stan på förmiddagen och körde dom i varsin vagn då.

På eftermiddagen var dom lite trötta så jag tog dom båda med mig ner till Hemköp för att köpa mjölk. Båda två slocknade direkt. Selma i en mer avslappnad bakåtlutad stil. Fabian i en mer jag-tänker-inte-somna-stil.
Det blev en liten povernap sen var det full fart igen.
Fabian visade Selma hur man ska rita på tavlan. Hon var lättlärd. 
På kvällskvisten eller sena eftermiddagen kan man kalla det så gick vi till O'learys för att äta middag.
Att äta ute med två busfrön som rycker i dukarna och kastar saker omkring sig är inte den mest rofyllda middagen direkt. Men dom är nöjda och glada och det är väl toppen det. 

Nu har Selma åkt hem, Fabian somnat och Robert är ute med några kompisar och tittar på hockey. Jag varvar ner och ska snart hoppa i säng.

Imorgon fyller min Elin hela 24 år. Tyvärr har Alice blivit sjuk och har över 40° i feber så vi får fira henne en annan dag. 
Det var ett tag sen man var 24 själv nu. Jag väntade mitt tredje barn när jag var 24. Helt otroligt nu när man tänker efter. Nu är jag 45 och fortfarande småbarnsförälder OCH mormor. Kan inte bli mycket bättre än så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar