Summa sidvisningar

lördag 26 december 2015

Kreativa familjen

Idag har vi haft en slappardag. Vi har gått i pyjamas och morgonrock halva dagen. Efter att Fabian sovit middag så åkte vi ut till Grycksbo en sväng.
Vi lämnade lite saker som mina barn glömt här och så hämtade vi lite saker som vi glömt hos Roberts föräldrar. 


När åkte hem igen så köpte vi med oss pizza. Det var vi verkligen inte ensamma om att göra idag.

Efter maten satte jag mig vid symaskinen och sydde lite bebiskläder.
Det var inte bara jag som var på den kreativa sidan idag. Fabian han var på sitt rum och ritade. Som Fanny uttryckte det så var han lite "outside The box" idag.

Jag vet inte om papperet var för litet, om han ville visa att han kunde gå i sidled eller om han helt enkelt inte riktigt hade koll på var rittavlan slutade.

Det blev hur som helst lite teckningar där det inte alls skulle vara.....
Jag höll mig där jag skulle på mitt rum. Sydde en mjuk bebis filt,  en body, ett par byxor, en mössa och en dreglis. 

Måste köpa tryckknappar imorgon så jag kan göra klart dom. 

Imorgon blir det galej här hemma när mina syskon med familjer kommer hit. Ska bli så kul :)
Galej är när man tar det lite lugnt hemma. Baluns det är när man festar till det lite värre. Vi håller oss till galej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar