Summa sidvisningar

lördag 26 december 2015

Jag har världens bästa syskon♡

Selma rev ut en liten plåt ur skåpet i köket idag och satte sig i den. Hon ska sitta i allt. Fabian ville såklart också sitta i den men det blev alldeles för trångt så han fick en egen plåt.
Finns det ingen snö ute kan man ju alltid åka lite plåt inne. Dom var så fina idag i sina hemsydda julklapps kläder.
Nån mer som är glad över sina julklappar är Robert. Idag fick han använda sin skärbräda för första gången.
Och pepparkvarnen.

Vi har haft mina syskon med familjer här idag så vi gjorde tacos och bjöd på. Smakade bra efter all julmat.
Vi åt så vi blev proppmätta, spelade ett dåligt spel men fick oss ett gott skratt.
Vi hade trevligare än vad bilden visar :)
Dom stora kusinerna var så snälla och lekte med Fabian , Selma och Alice. I slutet av februari blir jag moster för första gången. 
Min syster är 13 år yngre än mig. Vi har så himla kul och trevligt när vi träffas. Hon och hennes sambo bor inte här i närheten så när vi träffas såhär allihopa brukar bara bli en gång om året.  Vi har desto trevligare när vi väl ses.

Jag älskar verkligen mina syskon och deras familjer. Dom är så himla snälla och roliga. Nån mer som är rolig det är min man det.
Bad honom dammsuga häromdagen för det första gick han dubbelvikt och dammsög. Jag frågade honom om han inte visste att han kunde höja upp skaftet så det blev längre. 
Jo då det visste han sa han men han fick mer kraft när han hade det kort...
Senare på dagen klagade han över ont i armen. Det måste ha varit den mycket ovanliga rörelsen som gav honom kramp i armen.
Han visste knappt var dammsugaren stod. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar