Summa sidvisningar

torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År alla mina fina läsare♡

Idag fyller min äldsta vackra dotter Elin hela 24 år!! 
☆☆Stort grattis till henne☆☆

Minns det som igår när vi fick henne. Det var en nästan lika turbulent förlossning som med Fabian. 
Vi får fira Elin en annan dag då hennes lilla Alice är sjuk i feber.
Vi har varit lite bekväma i år när det gäller nyårsdagen.  Vi har ett häfte som heter restaurangchansen som är fylld med 2 för 1 kuponger. 
Fanny, Jesper, Selma och så Jespers mamma och pojkvän kommer till oss ikväll.
Vi har beställt en trerättersmeny för oss sex personer men betalar för tre. Vi var knappast ensamma om att ha beställt mat. Dom hade lagat 1500 portioner!! 

Det följde med en "så här gör du" lapp så det borde vi väl klara av :)


Jag måste säga att 2015 har varit ett bra år för mig/oss.
2014 ville jag bara sudda ut och glömma.

Däremot kan jag tycka att 2015 har varit ett mindre bra år i världen med krig och terrordåd. Hoppas att 2016 blir ett lugnare och fredligare år.
Jag vill tacka alla er som läser och jag älskar att få kommentarer från er.
Vad det gäller val av glasögon så tycker jag som dom flesta av er. 
Hade valt dom men har tänkt om lite.
När man inte är stenrik får man prioritera lite. Jag har därför valt att lägga pengarna på ett gymkort istället så får brillorna vänta lite.


Jag hoppas ni följer med oss ett år till och får se Fabians framsteg.

Kramar och ett riktigt
☆ GOTT NYTT ÅR☆

1 kommentar:

  1. Jag ser med spänning fram mot 2016 och jag hoppas att det ska bli ett fint och positiv år för dig och din familj!! Kram, Karin. <3

    SvaraRadera