Summa sidvisningar

onsdag 23 december 2015

Då har vi firat lite jul

Den här julen var de flesta julklapparna hemgjorda. Den översta klänningen var till Alice.
Tröjan och leggings till Selma.
Fanny fick ett par leggings hon också. 
Fabian fick en tröja.
Alice fick två set med kläder.
Robert två tröjor som jag tryckt bilder på Fabian. 
Vi spelade lite bingolotto men det blev inga större vinster.
Jesper fick en tröja med Selma på.
Fanny och Jesper fick även en massa kort som jag tagit själv, skrivit ut och ramat in.
Mest nöjd över sin tröja var nog ändå Rasmus. Han gick och bytte om direkt. Jag hade tryckt upp hans Buick på hans t-shirt. 
Även mamma körde hemgjorda julklappar i år. Hon hade köpt dockor till småtjejerna och stickat så otroligt fina kläder. Alice docka hade bjursdräkt på sig.
Alice tyckte tomten var läskig och satt och skakade i Elins knä. Selma och Fabian brydde sig inte alls.
Mycket stolt kille med sin nya tisha :) 
Bloggar mer om vår dag imorgon. Gjorde världens godaste knäck med flingsalt på bland annat! 

4 kommentarer:

  1. Jag önskar Dig och Din fina familj en GOD JUL!! Själv ska jag jobba hela julen men åker till familjen lagom till nyår. Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas du fick en bra och fin jul på jobbet. Önskar dig en god fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År!! Kramar Cathrine

      Radera
  2. Är det trikå tyg du använder till att sy kläder?

    SvaraRadera